Fit Rafaello

Wczoraj pierwszy raz skusiłam się na przyrządzanie czegoś naprawdę fit. Zawsze staram się gotować zdrowo i nie tucząco, ale tym razem sięgnęłam po przepis znanej w moim rodzinnym mieście dietetyczki. 

Z wielu polecanych „słodkości” wybrałam Rafaello z kaszy jaglanej.



Do przyrządzenia go potrzeba niewiele składników i niewiele czasu. 
Poniżej przedstawiam przepis. 

Składniki:
  • 100g kaszy jaglanej
  • szklanka mleka
  • łyżka miodu
  • 2 łyżki wiórek kokosowych do masy
  • wiórki do obtoczenia kulek
  • migdały 
Przygotowanie:
Do garnka wlewamy mleko, wsypujemy do niego kaszę i gotujemy na małym ogniu do momentu aż kasza całkowicie wchłonie mleko i zrobi się miękka. Od czasu do czasu mieszamy, żeby kasza nie przywarła do garnka. W międzyczasie dodajemy miód. Na koniec do powstałej masy wsypujemy wiórki kokosowe i mieszamy. 
Z jeszcze ciepłej masy formujemy kulki i wsadzamy do środka migdała. Następnie obtaczamy je w wiórkach kokosowych. I gotowe!

Niektóre przepisy zalecają włożenie Rafaello do lodówki na conajmniej godzinę. Ja tak zrobiłam, aczkolwiek kilka kuleczek zjadłam od razu i też były pyszne 😊

Smacznego!

8 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować, bo lubię Rafaello, a przecież to słodkie i tuczące:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepis znam, podobny widziałam w książce Lewandowskiej 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny przepis. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepis naprawdę fajny, lubię smakołyki z dodatkami kokosowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jak ja kocham kokosa na pewno wypróbuje. Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, robiłam kilka razy podobne, bo bez migdałów :) uwielbiam kaszę jaglaną, bo naprawdę dużo z niej zrobić można :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mamo, to Jaś! , Blogger