Gdzie kupujemy ubranka

Tytuł posta dość przewrotny, bo większość ubranek Maluch dostaje. Sami kupujemy niewiele, ale zdarza się, że musimy uzupełnić braki w garderobie. Na początku naszej rodzicielskiej przygody krążyliśmy po sklepach bądź przegrzebywaliśmy internet w poszukiwaniu pięknych ubranek dziecięcych. Teraz wiemy już gdzie można kupić fajne ubranka, w przystępnych cenach. 


Next

Mój faworyt. Sama chyba nie mam żadnej rzeczy tej firmy, jednak zakochałam się w niej od pierwszego... dotyku. Tak! Ubranka Next są cudowne w dotyku. Nie dość, że piękne, to czuć, że są fajne jakościowo. Prane milion razy nie zmieniły swojego kształtu i nie zrobiły się w nich dziurki, jak to się zdarza w przypadku ciuszków z innych sieciówek. Ceny są nieco wyższe od cen proponowanych w innych sklepach, w których się zaopatrujemy.


Reserved

Aktualnie mój ulubiony sklep jeżeli chodzi o modę dla dorosłych. Jest to też pierwszy sklep do którego zaglądam w poszukiwaniu ubranek dziecięcych. Ceny, wiadomo, nie najniższe, ale porównywalne do innych sieciówek. Mają szeroki wybór ubranek zarówno dla chłopców jak i dla dziewczynek. Znajdziemy u nich wszystko, od bielizny, poprzez buty, kurtki, aż po wszelkiego rodzaju dodatki.


HM

Kolejna sieciówka, do której chętnie zaglądam. Jestem zakochana w ich piżamkach! Najczęściej kupuje je w dwupakach, bo wychodzą najkorzystniej cenowo. Nigdzie indziej nie kupuje też Maluszkowi skarpetek. Ceny sieciówkowe. Niestety, jeżeli chodzi o jakość mam sporo zastrzeżeń. W kilku ubrankach zrobiły się małe dziurki, w niektórych już po pierwszym praniu!


Lidl

Co jakiś czas ciuszki dziecięce pojawiają się też w Lidlu. Wypadają najlepiej cenowo, a ich jakości też nie mam nic do zarzucenia. Pierwsze ubranka, które kupowałam jeszcze w ciąży, miały intensywne kolory (w moim odczuciu nawet dość szalone). Ostatnimi czasy sprzedają kolekcje w stonowanych kolorach, takich jak lubię - szarości, biel, beże, a także pastelowe błękity czy róże. Ponadto duży plus dla Lidla za wprowadzenie ubranek z bawełny organicznej.


Pepco

Duży wybór ubranek, w bardzo korzystnych cenach. Myślę, że każdy może znaleźć tam coś dla siebie. mi zajmuje zazwyczaj sporo czasu wyszukanie czegoś co naprawdę mnie urzeknie, jednak jeżeli lubicie kolorowe, wzorzyste ubranka, na pewno coś wybierzecie. Stosunek cena-jakość jest ok. Jedyne do czego mogę się przyczepić, to fakt, że rozmiary ciuszków sprzedawanych w Pepco są nieco mniejsze niż ich odpowiedniki z innych firm, a Nadruki na ciuszkach dość szybko się niszczą. Jednak materiały są dość fajne jakościowo, dlatego nigdy nie przechodzę obojętnie obok Pepco i często wychodzę z jakaś zdobyczą :)

Ohshop
Na koniec polecam wam sklep, w którym zaopatruję się w ubranka okolicznościowe. Ohshop oferuje ciuszki świetnej jakości! Zawsze zaopatruję się u nich w bodziaki ze świątecznymi motywami.

A może znacie jakieś inne sklepy z ciuszkami dziecięcymi godne polecenia? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Mamo, to Jaś! , Blogger